Gwarancja producenta Archimedes
Producent części ARCHIMEDES gwarantuje bezawaryjne działanie części oraz obsługę gwarancyjną przez okres dedykowany dla produktu. (podane na opakowaniu, opisie)
Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane przez Producenta bezpłatnie według poniżej podanych zasad:
- Zgłoszenie wady na podstawie niniejszej gwarancji powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty wykrycia wady, na podstawie dowodu zakupu reklamowanej części.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Producent dokona naprawy lub wymiany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanej części lub otrzymania zdjęć wystarczających do stwierdzenia wady. Zgłoszenia należy przesyłać na adres mailowy [email protected].
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z nieprawidłowej eksploatacji części, uszkodzenia mechaniczne montażowe.
- Producent pokrywa koszt transportu reklamowanej części. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia z winy Użytkownika koszt wymiany jak i transportu ponoszony jest przez Kupującego.
- Gwarancji udziela się od daty wydania części udokumentowanej dowodem zakupu. Dowód zakupu powinien zawierać w szczególności datę zakupu.